.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاوره رایگان قضایی به بیش از ۳۱ هزار نفر
رییس کل دادگستری مازندران از مشاوره رایگان به بیش از ۳۱ هزار نفر از مراجعین در ۳ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه توانمند ساختن مراجعه‌کنندگان، حفظ کرامت ارباب رجوع، جلب رضایت آنان و رعایت حقوق همه جانبه آن‌ها از اهداف تشکیل واحد‌های ارشاد و معاضدت است، گفت: با توجه به هزینه سنگین وکالت، این اهداف از طریق راهنمایی و ارشاد مراجعین در راستای اقامه دعوا و پیگیری آن و بهره‌گیری از وکلای معاضدتی برای مراجعین بی بضاعت و استفاده از کارشناسان در جهت تسهیل امور استعلامات و تعاملات عینیت خواهد یافت.

او افزود: همکاران قضایی برای رسیدن به این هدف در استان ۳۱ هزار و ۲۳۱ مورد مشاوره حضوری و یک هزار و ۲۶ مورد مشاوره تلفنی انجام دادند.

رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۲ هزار و ۷۷۴ مشاور حقوقی و ۲۸ نفر از وکلای کانون وکلا در این مدت در واحد ارشاد حضور یافته و مردم را راهنمایی و ارشاد قضایی کردند.

حجت الاسلام اکبری یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی را خدمات وکالتی عنوان کرد و افزود: هیچ کس به خاطر نداشتن پول نباید از خدمات حقوقی محروم شود باید به یک انسان نیازمند از صفر تا صد خدمات وکالتی ارائه داده شود، بطوری که در سه ماهه اول سال جاری، دستگاه قضایی استان ۱۲۹ مورد وکیل معاضدتی و ۱۷ مورد کارشناس معاضدتی به مراجعان معرفی کرده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌ها مشاوره و معاضدت‌های قضایی انجام می‌شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.